Google reklamos administravimas

Google gigantui pavyko sukurti vieną didžiausią reklamos kanalą (nuo reklamos jų paieškos sistemoje iki video reklamos Youtube kanale). Ypač pradedančiajam reklamuotis savo verslą, šis kanalas patrauklus savo galimybėmis atsijoti tikslinį vartotoją bei reklamos efektyvumo metrika realiuoju laiku.

Prieš 5 metus išsilaikiau Google Ads (tuo metu vadinosi Adwords) sertifikatą, kad galėčiau kokybiškai kurti ir administruoti reklamą savo projektams. Per laiką sukaupta patirtis pasitarnavo ne tik man, tačiau ir pažįstamiems, kuriems reikėjo pagalbos su šia reklama.

Visiems, norintiems reklamuotis, užduodu vieną iš pagrindinių klausimų – koks jūsų tikslas? Paviršutiniškai atsakytų visi tą patį – klientai, tačiau reklamos tikslų gali būti įvairių: pildyti užsakymo formą, skambinti nurodytu numeriu, aplankyti reklamuojamą vietą, edukuoti apie naują produktą/paslaugą ir t.t.

Šiandien administruoju Google reklamą savo klientams pagal sutartą valandinį įkainį. Mėnesio pabaigoje, su sąskaita už reklamos administravimą, atsiunčiama ataskaita, kas buvo atlikta bei reklamos kampanijos duomenys. Pagal tai, klientas laisvai gali rinktis, kokį biudžetą nori skirti.